Kanali za prijavu i zviždače 

 

Holcim nastoji pridržavati se najviših poslovnih i etičkih standarda kako bi ispunio i nadmašio očekivanja zaposlenika i dionika. Kako bi podržao transparentnost svog djelovanja i poslovni integritet, Holcim se zalaže za kulturu otvorenog izražavanja mišljenja. 

Svaka zabrinutost zbog neprimjerenog ponašanja ili sumnja na isto, što podrazumijeva bilo koje postupanje povezano s poslovanjem Holcima koje je potencijalno nezakonito, protivno odredbama Kodeksa poslovnog ponašanja ili drugih primjenjivih politika i smjernice, treba biti prijavljena. 

Zabrinutost se može prijaviti Holcimu u bilo kojem trenutku putem kanalaLinije integriteta. Holcimovi zaposlenici također mogu prijaviti zabrinutost svojim nadređenima, članovima Odjela za ljudske resurse ili odjelu pravnih poslova.

Specifični kanali za prijavu u zemljama EU-a dostupni su ovdje

 

linija integriteta

"Linija integriteta" je alat stvoren kako bi osigurao sigurno, anonimno i povjerljivo okruženje u kojem bilo tko (zaposlenici ili vanjske osobe) može iznijeti zabrinutosti vezane uz poslovne prakse Holcima. Ovaj alat osigurava neovisni vanjski pružatelj usluga i dostupan je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. 

Prijave zaprimljene putem Linije integriteta obrađuje tim stručnjaka za usklađenost i istrage (Group SpeakUp & Investigations) unutar Pravnog odjela Holcim Grupe.

Linija integriteta nije namijenjen za hitne slučajeve. Ako vam je potrebna hitna pomoć, trebate kontaktirati lokalne vlasti ili hitne službe.

Prijavite online
Prijavite telefonski

Prijavite putem aplikacije

Image
speakup-app_small.jpg.webp

Holcim kod: 117634

ŠTA SE DOGAĐA NAKON VAŠE PRIJAVE

Image
what-happens-when-you-speak-up.pptx-crop.jpg_upscayl_2x_digital-art-4x_hr_v02.jpg

 

Image
protection-from-retaliation.png.webp

Nulta tolerancija prema neprimjerenom ponašanju

Holcim ozbiljno pristupa svakoj zabrinutosti vezanoj uz neprimjereno ponašanje ili sumnju na isto te ih temeljito istražuje. Dokazano neprimjereno ponašanje podliježe korektivnim mjerama, koje mogu uključivati disciplinske mjere i/ili poboljšanja u procesima.

Image
data-protection.png.webp

Povjerljivost i anonimnost

Holcimov sustav prijavljivanja omogućava anonimne prijave. Holcim će uložiti sve napore kako bi zaštitio vaš identitet i zadržao povjerljivost Vaših prijava.

Image
zero-tolerance.png.webp

Zaštita od odmazde 

Holcim osigurava da svaka osoba koja u dobroj vjeri prijavi zabrinutost ili sudjeluje u istrazi bude zaštićena od odmazde. Holcim ne tolerira nikakve prijetnje ili djela odmazde.

Image
_verification.png.webp

Zaštita podataka i čuvanje evidencije 

Holcim se pridržava važećih zakona i propisa o zaštiti podataka (Obavijest o privatnosti podataka). Evidencije prijava i povezanih istraga čuvat će se u skladu s važećim zakonima i Holcimovom politikom čuvanja i brisanja podataka.

Za dodatne informacije pogledajte Smjernice za prijave i istrage (SpeakUp & Investigations Directive).

 

POGLEDAJTE SMJERNICE