Kanali za prijavu i zviždače
Holcim nastoji pridržavati se najviših poslovnih i etičkih standarda kako bi ispunio i nadmašio očekivanja zaposlenika i dionika. Kako bi podržao transparentnost svog djelovanja i poslovni integritet, Holcim se zalaže za kulturu otvorenog izražavanja mišljenja.
Svaka zabrinutost zbog neprimjerenog ponašanja ili sumnja na isto, što podrazumijeva bilo koje postupanje povezano s poslovanjem Holcima koje je potencijalno nezakonito, protivno odredbama Kodeksa poslovnog ponašanja ili drugih primjenjivih politika i smjernice, treba biti prijavljena.
Zabrinutost se može prijaviti Holcimu u bilo kojem trenutku putem kanalaLinije integriteta. Holcimovi zaposlenici također mogu prijaviti zabrinutost svojim nadređenima, članovima Odjela za ljudske resurse ili odjelu pravnih poslova.
Specifični kanali za prijavu u zemljama EU-a dostupni su ovdje.
linija integriteta
"Linija integriteta" je alat stvoren kako bi osigurao sigurno, anonimno i povjerljivo okruženje u kojem bilo tko (zaposlenici ili vanjske osobe) može iznijeti zabrinutosti vezane uz poslovne prakse Holcima. Ovaj alat osigurava neovisni vanjski pružatelj usluga i dostupan je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
Prijave zaprimljene putem Linije integriteta obrađuje tim stručnjaka za usklađenost i istrage (Group SpeakUp & Investigations) unutar Pravnog odjela Holcim Grupe.
Linija integriteta nije namijenjen za hitne slučajeve. Ako vam je potrebna hitna pomoć, trebate kontaktirati lokalne vlasti ili hitne službe.
Prijavite putem aplikacije

Holcim kod: 117634
ŠTA SE DOGAĐA NAKON VAŠE PRIJAVE


Nulta tolerancija prema neprimjerenom ponašanju
Holcim ozbiljno pristupa svakoj zabrinutosti vezanoj uz neprimjereno ponašanje ili sumnju na isto te ih temeljito istražuje. Dokazano neprimjereno ponašanje podliježe korektivnim mjerama, koje mogu uključivati disciplinske mjere i/ili poboljšanja u procesima.

Povjerljivost i anonimnost
Holcimov sustav prijavljivanja omogućava anonimne prijave. Holcim će uložiti sve napore kako bi zaštitio vaš identitet i zadržao povjerljivost Vaših prijava.

Zaštita od odmazde
Holcim osigurava da svaka osoba koja u dobroj vjeri prijavi zabrinutost ili sudjeluje u istrazi bude zaštićena od odmazde. Holcim ne tolerira nikakve prijetnje ili djela odmazde.

Zaštita podataka i čuvanje evidencije
Holcim se pridržava važećih zakona i propisa o zaštiti podataka (Obavijest o privatnosti podataka). Evidencije prijava i povezanih istraga čuvat će se u skladu s važećim zakonima i Holcimovom politikom čuvanja i brisanja podataka.