Predstavljeni poslovni rezultati i očekivanja za 2011.

 

Holcim je jučer, 2. veljače, u Labinu održao susret s novinarima, te ih obavijestio o poslovnim rezultatima. Predsjednik Uprave naglasio je tom prilikom da očekuje tešku 2011. godinu, no Holcim je odredio jasni fokus, te je i u teškim vremenima sadašnjim i potencijalnim kupcima pouzdan partner.

U 2010. godini Holcim je brojnim aktivnostima osigurao povećanje konkurentnosti. Pod sloganom „Dobar Majstor zlata vrijedi“ - uz već poznati Holcim Majstor® cement – tržištu su predstavljena tri nova proizvoda: Majstor® pijesak i drobljenac, te big bag pakiranje, koje će olakšati posao građevinarima, te omogućiti da gradilišta budu urednija. Nadalje, Holcim je dobio znak Hrvatska kvaliteta za tri linije proizvoda: Holcim Inducal® (agregat posebno prilagođen primjeni u industriji), Holcim Agrocal® (prirodni izvor kalcija za poboljšanje kiselih tala) i za Holcim Majstor® pijesak (za građenje).

Zbog situacije u segmentu betona, Holcim je u svibnju 2010. privremeno zatvorio tvornice betona u Bistri i Zaboku. Pozitivna promjena na tržištu u srpnju je otvorila tvornicu u Zaboku, dok će ona u Bistri prema sadašnjim planovima ostati zatvorena kroz cijelu 2011. Proizvodnja je u 8 Holcimovih tvornica betona u 2010. pala za 50 u odnosu na 2009. - jednim dijelom zbog pada tržišta, no većim dijelom zbog problema u financiranju projekata i nelikvidnosti.

I u teškoj situaciji Holcim je nastavio poticati održivu gradnju: tako je i za hrvatske arhitekte, građevinare i studente od srpnja 2010. otvoren međunarodni natječaj Holcim Awards. Projekti i vizije održive gradnje mogu se prijaviti do 23. ožujka 2011. godine, a nagradni fond iznosi 2 milijuna USD.

„Holcim (Hrvatska) d.o.o. je 2010. godinu završio s 30 manjim prihodima u odnosu na 2009. te ostvarenim gubitkom. Ove godine očekujemo istu razinu investicija u građevini kao i lani. Bit će teško, ali ovom prilikom želim naglasiti da je Holcim, međunarodna, stabilna i uspješna tvrtka. Sposobni smo odrediti jasan fokus u svim našim segmentima, te smo na taj način sadašnjim i potencijalnim kupcima pouzdan partner i u teškim vremenima.“ - rekao je Mario Grassl, predsjednik Uprave Holcima Hrvatska.