Plan „2015 Plus“ za prva tri mjeseca ostvaren

 

Rezultati poslovanja Holcima u Hrvatskoj pokazuju da je plan za prva tri mjeseca ostvaren: prihod je veći od plana u sva tri segmenta, a konsolidirano je Holcim u Hrvatskoj ostvario za 4,7 milijuna kn veći prihod od plana za prvi kvartal.

U želji da poveća konkurentnost i cijenu proizvoda, Holcim je u prvom kvartalu uveo dodatne usluge i nove proizvode. Na taj način konkretnim uslugama koje povećavaju konkurentnost kupaca, Holcim je povećao dodanu vrijednost te uspio povećati zadovoljstvo i lojalnost kupaca.

Osim prodaje cementa na domaćem tržištu u Hrvatskoj, Holcim se u 2014. godini orijentirao na izvozna tržišta, tako da je plan ove godine ostvariti najmanje 40% izvoza u ukupnim prihodima od prodaje cementa. Planirano povećanje izvoza započelo je prošli tjedan, kad je isporučen prvi brod za novog izvoznog partnera. Nadalje, segment agregata posluje pozitivno kao i prethodnih godina uz činjenicu da se Holcim još više orijentira na specijalne proizvode čime se usmjerava na dodatne industrije sa specifičnim zahtjevima.

Odličan rezultat postignut je i na smanjenju troškova u svim područjima. Tako su u proizvodnji značajno smanjeni i fiksni i varijabilni troškovi proizvodnje. Nadalje, u 2014. godini Holcim planira ostvariti znatne uštede na troškovima administracije, tako da se u poslovnim rezultatima već u prvom kvartalu vidi ušteda u iznosu od 671.000 kn kao rezultat smanjenog broja zaposlenika u administraciji, nove politike službenih telefona i putovanja, smanjenog broja službenih automobila i ostalih inicijativa. Za trenutnu situaciju u Hrvatskoj vrlo je važan problem naplate potraživanja. Tim za naplatu potraživanja kojeg je Holcim osnovao uspio je u prvom kvartalu naplatiti 2 milijuna kn potraživanja otpisanih u proteklim godinama.

Iako je Holcim ostvario operativnu dobit 4,8 milijuna kn veću od istog perioda prošle godine i bolju od plana od ove godine, još uvijek prvi kvartal ne posluje pozitivno. Međutim, svi rezultati ostvareni u prvom kvartalu pokazuju da Holcim planiranim inicijativama može ostvariti Plan „2015 Plus“, te od 2015. godine poslovati pozitivno.

„Dio ušteda koje smo ostvarili, odlučili smo uložiti u našu budućnost jer moramo raditi na povećanju prihoda. Stoga smo se usmjerili na inovacije i nedavno osnovali Centar za inovacije i projekte, s našim stručnjacima koji građevinskom sektoru mogu pružiti široku paletu usluga. Kroz novi način prodaje, gdje osim proizvoda kupcima doprinosimo kroz dodatnu konkretnu uslugu koja ih čini konkurentnijima, odnosno povećavamo vrijednost koju nudimo kupcima, te na taj način i cijenu Holcimovih proizvoda. Nadalje, jedan od rezultata naših stručnjaka je i novi proizvod Holcim Majstor cement – zeleni kojeg smo prošli tjedan predstavili. Značajna prednost novog proizvoda je 25% manja emisija CO2 u odnosu na dosadašnji Majstor cement, čime smo dokazali svoju usmjerenost prema održivoj gradnji. Ovom prilikom želio bih se zahvaliti svim zaposlenicima na trudu jer su pokazali da se plan može ostvariti. Rezultat kojeg smo postigli od svih nas zahtijeva još više energije i ideja da bismo dostigli plan za sljedeća tri mjeseca.“, rekao je Alan Šišinački, predsjednik Uprave Holcima u Hrvatskoj.

Srdačan pozdrav,

Komunikacije

* * * * * * *
Holcim Hrvatska je dio Holcim Grupe, jednog od vodećih dobavljača cementa i agregata (drobljeni kamen, pijesak i šljunak), odnosno transportnog betona i asfalta, te usluga. Holcim Grupa zapošljava preko 71.000 radnika u više od 70 zemalja svijeta, temeljeći svoje cjelokupno poslovanje na načelima održivog razvoja.
Holcim je međunarodna, uspješna tvrtka. Sposobni smo odrediti jasan fokus u svim našim segmentima, te smo na taj način sadašnjim i potencijalnim kupcima pouzdan partner i u teškim vremenima.
* * * * * * *
Za komunikacije Holcima Hrvatska: Julija Škoro, julija.skoro@holcim.com, 098 299 172