Holcim jedan od dobitnika Zlatnog indeksa

 

Studentske udruge Zagrebačkog sveučilišta, pod organizacijom udruge eSTUDENT, na svečanoj ceremoniji u dvorani Kornati Hypo centra u Zagrebu dodijelile su nagrade Zlatni indeks. Dobitnici su poduzeća koja su u protekloj 2010. godini najviše ulagala u studente putem stipendija, ulaganja u studentske udruge i projekte, praksi te sudjelovanja na projektima, a dodijeljena je i nagrada za najbolji imidž prema percepciji studenata.

Zlatni indeks 2010. dodijelio je ukupno 13 nagrada u pet kategorija, te posebnu nagradu žirija i Grand Prix za poduzeća koja su pobijedila u više kategorija. Najviše su u studentske projekte ulagali Holcim Hrvatska, Hrvatska poštanska banka, te Coca Cola HBC Hrvatska, najviše su stipendirali Renoprom i INA d.d., dok su u kategoriji Prakse dobitnici  Ernst&Young, Hrvatska poštanska banka, te Ericsson Nikola Tesla. Od poduzeća koja su sudjelovala na studentskim projektima istaknuli su se Euro-UNIT te ponovo Coca Cola HBC Hrvatska. Partner projekta, Hendal Market Research, izvršio je veliko istraživanje na pet fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, te su na temelju rezultata istraživanja dodijeljeni Zlatni indeksi u kategoriji Najbolji imidž prema percepciji studenata. Tako najbolji imidž prema studentima imaju  Henkel Croatia, INA d.d., te Ericsson Nikola Tesla.

Više o tome pročitajte ovdje!


---------------

Holcim Hrvatska je dio Holcim Grupe, jednog od vodećih dobavljača cementa i agregata (drobljeni kamen, pijesak i šljunak), odnosno transportnog betona i asfalta, te usluga. Holcim Grupa zapošljava većinske udjele u sedamdesetak zemalja svijeta, a svoje cjelokupno poslovanje temelji na načelima održivog razvoja.