Nagrada za najbolju uslugu kupcu

 

Best in Customer Service Award (BISCA) nagrada je koja se dodjeljuje poduzećima za najbolju uslugu kupcu, razvijen sa svrhom nagrađivanja i prepoznavanja tvrtki koje pokazuju izvrsnost usluživanja. Cilj je promovirati najbolje prakse, vodstvo, te kreativnost i inovacije. Program se koristi metodologijom uglednih programa poput nagrade Malcolm Baldrige National Quality u SAD-u i EFQM-a u Europi.

U procesu selekcije tvrtke su ocjenjivane prema pet kriterija:

  • vodstvo,
  • kultura uslužnosti,
  • pozicioniranje usluga,
  • briga oko odnosa s klijentom i
  • ponovno zadobivanje povjerenja klijenta.

Svoje mišljenje o navedenim kriterijima kroz ispunjavanje upitnika dali su zaposlenici tvrtki, i sami kupci. S ponosmom možemo reći da je jedan od dobitnika ove nagrade za sektor građevinarstva u 2010. godini i Holcim. Kao proizvođač cementa, betona i agregata, već godinama ulaže u odnos s kupcima i pružanje kvalitetne usluge u segmentu građevinskih materijala. Mogućnost za poboljšanje vidimo u usporedbi s ostalim tvrtkama i najboljim praksama. Stoga nam tek sad slijede aktivnosti puno važnije od samog procesa natjecanja. Naime, kroz usporedbu s najboljim praksama te analizom upitnika koje su ispunili Holcimovi zaposlenici i kupci, doći ćemo do aktivnosti za unaprjeđenje usluge.

 

Hotel Westin, Zagreb, 31. oujak 2011. Predstavnici Holcima: Nenad Juretić, Gorana Sandrić, Julija Škoro, Siniša Košćak