Naša povijest

Globalna grupa sa čvrstim korijenima

LafargeHolcim je vodeći svjetski dobavljač cementa, agregata (drobljeni kamen, šljunak i pijesak), transportnog betona, asfalta i svih povezanih usluga. Kratak pregled povijesti našeg nastanka:

  • 1912: Holcim je rođen otvaranjem prve tvornice cementa u Holderbanku (Švicarska) od strane Adolfa Gygia, dvije godine kasnije pridružio mu se industrijski vizionar Ernst Schmidheiny.
  • 1922-1931: Prelazak preko granice. Tvrtka je počela ulagati u cementnu industriju u drugim europskim zemljama te u Egiptu, Libanonu i Južnoj Africi.
  • 1942: Pokretanje objekta za istraživanje i testiranje Technische Stelle Holderbank (tehnički centar Holderbank).
  • 1952-1961: Desetljeće povećanog širenja. Godine 1960., nakon stupanja na kanadsko tržište, otvorena je velika tvornica za proizvodnja cementa u Michiganu (SAD). Gotovo istodobno, Ernst Schmidheiny uložio je u malu tvornicu u blizini Sao Paula (Brazil).
  • 1962-1991: Jedna globalna Grupa. Holderbank je započeo fazu širenja u Latinskoj Americi. Godine 1974., Holderbank je napravio svoj prvi potez u Aziji uz istovremeno širenje na Filipinima. Kasnije, Holderbank je počeo izviđati nova tržišta: Španjolska u 1980. i istočna Europa, Kina, Indija, te jugoistočna Azija u ranim 1990-ih.
  • 2001: ne temelju glasanja održanom na godišnjoj skupštini naziv tvrtke promijenjen je u Holcim.
  • 2014: Holcim i Lafarge najavili projekt spajanja.
  • 2015: Holcim i Lafarge dovršili su svoje povijesno spajanje, čime je nastao spoj iskustava od preko 180 godina u sektoru cementa, betona i agregata te stvorena vodeća tvrtka u industriji građevinskog materijala. Zajedno čine zajednicu od 115.000 zaposlenika u 90 zemalja diljem svijeta.

 

Istražite priču grupe LafargeHolcim 

 

Naša strategija

 

Kako bismo zadovoljili nove izazove brzo rastućih tržišta, odredili smo strategiju sa 6 stupova koja naše kupce stavlja na prvo mjesto i fokusira se na inovacije u našim proizvodima, rješenjima i industrijskim procesima.

 

3 glavna izazova u građevini

LafargeHolcim se razvija u brzo rastućem poslovnom okruženju, u kojem su sektor gradnje i građevinskih materijala pod utjecajem tri važna tržišna trenda:

 

 

Rast broja stanovnika i ubrzana urbanizacija

Predviđa se da će do 2020. godine svjetsko stanovništvo doseći broj od 7,7 milijardi, a broj ljudi koji žive u ili oko urbanih područja porasti za 1 milijardu u odnosu na danas. Kako sve više i više ljudi živi u ili oko urbanih područja, ovaj brzi rast tijekom 21. stoljeća utječe na povećanje potražnje za pristupačnim kućama i infrastrukturom.

 

Raste potražnja za dodanom vrijednošću proizvoda i usluga tvrtki za proizvodnju građevinskog materijala

Konkurencija među proizvođačima građevinskog materijala više se ne temelji samo na cijenama i sposobnosti da se dostavi proizvod. Kako bismo se razlikovali, moramo ponuditi inovativne, korisniku prilagođene proizvode i rješenja koja poboljšavaju kvalitetu objekata (npr. utjecaj na okoliš, estetika i trajnost) te smanjiti troškove gradnje kroz cijeli životni ciklus. Također povećavamo i ponudu globalnih usluga i rješenja za građevinske tvrtke.

 

Oskudica resursa i klimatske promjene

Naša industrija mora kreirati održive materijale i proizvodne procese koji efikasno koriste resurse i energiju.

 

6 stupova strategije Grupe LafargeHolcim

Stvoriti privlačnu radnu okolinu za naše ljude

Ljudi su u centru poslovnog uspjeha LafargeHolcima. Zato namjeravamo stvoriti privlačnu radnu okolinu za naše ljude kroz:

● kulturu zaštite na radu koja omogućava nula ozljeda,

● radno mjesto koje je raznovrsno, uključivo i puno poštovanja.

Obvezujemo se zaposlenicima osobno kao i timovima ponuditi jedinstvene mogućnosti za rast, doprinos i angažman kako bi iskoristili svoj potencijal, odajući im priznanje i nagradu za izvanredan doprinos.
 

Zadovoljiti potrebe građevinara i individualnih graditelja  

Pronaći najučinkovitije načine kako bismo naše proizvode isporučili onima koji ih prodaju i koriste:

●    Za distributere i trgovce razvijamo programe podrške za marketing i za lojalnost kupaca, pružamo naprednu logistiku kako bismo stigli do udaljenih ruralnih i urbanih zajednica, te omogućavamo skraćivanje distribucijskog lanca i partnerstva sa trgovačkim lancima.

●    Za građevinare, individualne graditelje i druge krajnje korisnike uvodimo inovativne proizvode i usluge s dodanom vrijednosti kao što je optimizacija u spajanju isporuka ili rješenja za financiranje pristupačne stanogradnje za pojedince. Naš brend težimo povezati sa vrijednostima kao što su poštovanje prema ljudima, održivost, kvaliteta, pouzdanost, jednostavnost kupnje i jednostavnost korištenja.

 

Biti poželjan partner za građenje i infrastrukturu

Detaljno razumijevanje krajnjih korisnika i ekosustava u kojima će se provoditi projekti u ovom je segmentu od presudne važnosti.

●    U segmentu komercijalne izgradnje s našim klijentima i donositeljima odluka (arhitekti i planeri) želimo raditi na smanjenju njihovih operativnih troškova, stvorili razliku na razvijenim tržištima i pomoći im da steknu ugled na tržištima koja tek nastaju.

●    U segmentu izgradnje infrastrukture tražimo sudjelovanje u ranom procesu planiranja te osiguravamo materijale koji zadovoljavaju specifične infrastrukturne izazove vezane uz tehnologiju, prihvatljivost, dugovječnost i izvršenje projekta.

 

 

Postići operativnu izvrsnost kroz kontinuirano poboljšanje u stvaranju vrijednosti

Da bismo stvorili vrijednost mi pružamo vodstvo u troškovima i primjenjujemo napredne modele rada u svim linijama proizvoda. Namjeravamo kapitalizirati znanje i doprinos naših stručnih timova, imovine, tehnologije, inovacija u proizvodnim pogonima, te snažnih modela poslovanja primjenom najboljih praksi širom svijeta.

 

 

Obvezujemo se stvarati ekonomski i okolišno održiva rješenja

Kao lider za održiva rješenja, stvarat ćemo  zajedničku vrijednost s društvom i smanjiti naš utjecaj na okoliš. Primjeri naših ciljeva održivosti su:

●    Razvoj inovativnih rješenja, kao što su vrste cementa s manjim otiskom CO2 i reciklirani agregati.

●    Stvaranje proizvoda koji optimiziraju potrošnju energije u zgradama tijekom njihovog životnog ciklusa.

●    Pokazati vodstvo u ponudi okolišno održivih i društveno odgovornih rješenja.

●    Proaktivna suradnja sa regulatornim agencijama i dionicima na svim razinama, primjena i poticanje strogih okolišnih i društvenih standarda u industriji.

●    Primijeniti rješenja koja se fokusiraju na korištenje biomase, upravljanje otpadom i vodom, revitalizaciju i upravljanje biološkom raznolikošću u kamenolomima.

●    Djelovanje s integritetom u svim poslovima i promicanje kulture uključenosti na radnom mjestu.

 

Obvezujemo se isporučiti najbolji povrat na  kapital

●    Kratkoročno, procijenili smo da ćemo isporučiti 1,4 milijarde eura sinergije.

●    U srednjoročnom razdoblju, nova grupa će u potpunosti iskoristili veličinu svoje industrijske mreže, čime ćemo olakšati optimizaciju i izbjeći potrebu za velikim akvizicijama i velikim investicijama. Slično tome, sposobnost mreže za provedbu strategije inovacija u vrlo velikom razmjeru bit će ključna prednost za stvaranje snažne dinamike rasta uz nizak trošak.